تپه پیر لوتی استانبول

به این مقاله امتیاز دهید

تپه پیر لوتی استانبول یکی از جاذبه های گردشگری این شهر می باشد.

با رفتن به بالای تپه پیر لوتی استانبول می توانید چشم اندازی بسیار زیبا از استانبول را مشاهده نمایید که می تواند بیشترین لذت را برایتان داشته باشد، امکانات متنوعی در این تپه برای مسافران در نظر گرفته شده است که می تواند در هر چه لذت بخش تر کردن سفر به شما کمک نماید.در بالای تپه پیر لوتی استانبول، کافه ها و رستوران های متنوعی فعالیت می نمایند که می توانید از آنها استفاده نمایید. برای بالا رفتن از تپه می توانید از پلکان و یا از تله کابین استفاده نمایید که به منظور رفاه حال مسافران ۴ تله کابین فعالیت می نمایند، دسترسی به تپه پیر لوتی استانبول بسیار ساده بوده و می توانید در کمترین زمان به اتپه پیر لوتی استانبول دسترسی داشته باشید، توجه داشته باشید که بهترین زمان بازدید از این تپه ساعت ۸ الی ۱۲ ظهر خواهد بود و در اواخر هفته شاهد شلوغی این تپه خواهیم بود و بهتر است اواسط هفته را برای گشت و گذار انتخاب نمایید. 

موقعیت تپه پیر لوتی استانبول

تپه پیرلوتی استانبول

توجه داشته باشید که در شهر استانبول جاذبه های بسیاری ارزش دیدن خواهند داشت که یکی از بهترین جاذبه های این شهر را می توانتپه پیر لوتی استانبول دانست. این تپه همچنین به عنوان تپه عشاق نیز نامیده می شود و به همین دلیل می تواند به عنوان بهترین انتخاب برای گشت و گذار زوج های جوان باشد. در صورتی که برای ماه عسل دنبال یک هدف زیبا می گردید تپه پیر لوتی استانبول می تواند بهترین انتخاب باشد چرا که هم از نظر تاریخی و هم از نظر گردشگری برای استانبول حائز اهمیت می باشد. یکی از مهمترین ویژگی های تپه پیر لوتی استانبول را می توان چشم انداز زیبای آن دانست چرا که نمایی بسیار زیبا از شهر استانبول و دریاچه آن را به تصویر خواهد کشید. دلیل نامگذاری این پارک را می توان وجود کافه قدیمی بر روی تپه دانست که این کافه مورد توجه بسیاری از نویسندگان مشهور قرار گرفته است و در رمان ها به عنوان یک محل عاشقانه شناخته می شود. قبل از رفتن به تور استانبول باید با مواردی آشنایی داشته باشید تا بتوانید بیشترین لذت را از سفر خود ببرید.

نمایی-از-تپه-پیر-لوتی-استانبول

درباره تپه پیر لوتی استانبول

تپه پیر لوتی استانبول در ناحیه ایوب و فاتح واقع شده است که در بخش اروپایی بسفروس استانبول واقع شده است. از بالای این تپه می توانید منظره ای زیبا از بخش اروپایی استانبول داشته باشید و منظره رویایی که برای شما ایجاد خواهد کرد خاطره ای به یاد ماندنی برایتان به ارمغان خواهد آورد. پیر لوتی نام نویسنده ای است که اغلب در کافه واقع در بالای این تپه که قهوه خانه رابیا کدین نام دارد مشغول نویسندگی می شده است و رمان آزیاده یکی از بهترین آثار این نویسنده به شمار می رود، امروزه این کافه مورد بازسازی قرار گرفته و به عنوان یکی از مناطق سنتی استانبول شناخته می شود، این تپه تشکیل شده از انواع فضاهای زیبا و مناسب می باشد که گشت و گذار در بالای تپه را نیز برایتان لذت بخش تر خواهد نمود.

تله-کابین-تپه-پیر-لوتی-استانبول

امکانات تپه پیر لوتی در استانبول

تپه پیر لوتی استانبول امکانات بسیاری دارد که می توانید از این امکانات استفاده نمایید. به دلیل اینکه تپه پیر لوتی استانبول مورد بازدید خیل عظیمی از گردشگرانی است که هر ساله از این تپه دیدن می نمایند و به منظور خدمات رسانی به مسافران بخش هایمختلفی آماده ارائه خدمات به مسافران هستند که از جمله مهمترین امکانات آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 کافه های تپه

تپه پیر لوتی استانبول، دارای کافه های متفاوتی می باشد که می توانید در این کافه ها از انواع نوشیدنی ها استفاده نمایید، کافه های متعددی را می توانید در بخش بالایی تپه مشاهده نمایید که هر یک از آنها ویژگی های متعددی دارند و مهمترین آنها را می توان همان کافه پیر لوتی دانست.

رستوران های تپه 

علاوه بر کافه های زیبا می توانید رستوران های متعددی را بر روی این تپه مشاهده نمایید البته نباید از این رستوران ها انتظار زیادی داشته باشید و یکی از مهمترین ویژگی هایآن را می توان سرویس دهی سریع آنها دانست.

هتل

در بخش بالایی تپه پیر لوتی یک هتل نیز قرار گرفته است که سنتی بوده و بخش های بسیار زیبایی دارد. با اقامت در این هتل می توانید بهترین لحظات را پشت سر بگذارید و منظره ای زیبا برایتان به ارمغان خواهد آورد.

دسترسی به تپه استانبول

توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند با استفاده از اتوبوس های میدان تقسیم به ایسنگاه تهتا مناره رسیده و از انجا با پیاده روی ای پانزده دقیقه ای خود را به تپه برسانند. اگر میخواهید از تپه پیر لوتی بالا بروید، تله کابین هایی برای اینکار وجود دارند تا شما را به بالای تپه برسانند.همچنین اگر به دونبال کسب اطلاعات بیشتر درباره جاذبه های گردشگری استانبول هستید و به موزه های این شهر بسیار زیبا علاقه دارید می توانید مقاله موزه مولوی خانه گالاتا را مطالعه کنید و از اطلاعات آن لذت ببرید. 

تپه پیر لوتی استانبول

تلگرام-شرکت