پارک آبی آدالند کوش آداسی

به این مقاله امتیاز دهید

پارک آبی آدالند کوش آداسی یکی از پر طرفدارترین پارک های منطقه می باشد

پارک آبی آدالند کوش آداسی در سواحل غربی ترکیه واقع شده است. در گذشته از این پارک به عنوان بهترین پارک آبی جهان یاد می‌شد. آدالند به انواع مختلف سرسره‌های آبی از قبیل سرسره‌های Head first، سرسره‌های سقوط آزاد،سرسره‌های حلقه‌ای، سرسره‌های بدن، سرسره‌های لوله‌ای، سرسره‌های شیب‌دار،سرسره‌های تونل تاریک و بلندترین سرسره خانوادگی جهان با لوله‌های دو تا شش نفره مجهز است. همچنین یک فواره بزرگ هماهنگ با موسیقی در محوطه‌ای به نام رقص باران (Rain Dance) قرار دارد؛ جایی که می‌توانید همانند فواره با موسیقی برقصید، پارک آبی دارای یک مسیر بیضی شکل برای قایقرانی و تنها مکان در کوش آداسی است که می‌توانید در آن قایق‌سواری کنید. پارک آبی آدالند کوش آداسی جکوزی‌هایی با آب گرم، یک رودخانه آرام، استخر موج و استخر کودکان نیز دارد. یک استخر روباز نیز هست که می‌توانید کنار آن حمام آفتاب بگیرید یا در آن شنا کنید. وقتی حسابی خسته شدید، رستوران‌های متعدد با فست فودهای متنوع،غذاهای ترکی، نوشیدنی‌های خنک و غیره در خدمت شما هستند.

نمایی-از-پارک-آبی-آدالند-کوش-آداسی

موقعیت پارک آبی آدالند کوش آداسی

درباره پارک آبی

پارک آبی آدالند کوش آداسی ار اوایل می تا اوائل اکتبر از ۱۰ صبح تا ۱۸ بعدازظهر باز است. قیمت بلیت برای ۱۰ سال و بالاتر ۲۴ یورو برای کودکان ۴ تا ۹ سال ۱۷ یورو و برای خردسالان سه سال و زیر سه سال رایگان است. پارک آبی آدالند کوش آداسی یکی از ده پارک برتر دنیا و بزرگترین آنها در اروپاست. این پارک تا مرکز کوش آداسی حدوداً ۷ کیلومتر و تا ازمیر ۸۰ کیلومتر فاصله دارد و در فضایی به وسعت ۲۵ هکتار ساخته شده است. پارک آبی آدالند کوش آداسی سرسره های متعددی برای سرگرمی، استخر کودکان و سرسره، جکوزی،استخر موج، استخر سرگرمی، استخر اقیانوس، رودخانه کُند، رودخانه رفتینگ (رودگردی) به طول یک کیلومتر،برج های پرش، تشک های پرش و غذا برای همه سلیقه ها وجود دارد. بلیط ورودی شامل استفاده یک روز کامل از استخرهای شنا، سرسره ها، تخت های کنار استخر،چترها، تراس حمام آفتاب، برج های پرش، پارکینگ، رختکن، کمدهای قفل دار و دوش می شود. در این پارک انواع بسیاری از غذاها و نوشیدنی ها برای جلب رضایت شما موجود می باشد. در شهر کوش آداسی ۳ پارک آبی وجود دارد که از بهترین جاذبه های گردشگری کوش آداسی به حساب می آیند. دو تای آنها در میان بزرگ ترین پارک های آبی اروپا قرار دارند. پارک آدالند (Adaland) در ۴ کیلومتری و آکوا فانتزی (Aquafantasy) در ۶ کیلومتری کوش آداسی. لانگ بیچ آکواریزورت (Longbeach Aquaresort) در ۵ کیلومتری جنوب کوش آداسی قرار دارد و به اندازه دوتای دیگر بزرگ نیست.

آدالند-کوش-آداسی

هتل پارک آبی

دو پارک آخری در واقع هتل هایی هستند که پارک آبی هم دارند، در حالیکه آدالند فقط پارک آبی است. رفتن به پارک آبی آدالند کوش آداسی در تور کوش آداسی چیزی است که نباید از دست بدهید. برای رفتن به پارک آبی آدالند کوش آداسی اتوبوس های خطی رایگان وجود دارد. در آدالند، نمایش دلفین ها هم وجود دارد، در مجموع ۳۰ نوع بازی و سرسره مختلف در این پارک ابی وجود دارد. پارک آبی ادالند در فاصله ۸۰ کیلومتری ازمیر واقع شده است. امکانات سرگرمی کاملی برای نگه داشتن گردشگران در تمام سنین در این پارک آبی کوش آداسی وجود دارد. حضور و استفاده از تفریحات این پارک آبی یک روز بزرگ برای هر کسی است که در کوش آداسی اقامت دارد. آدالند در کوش آداسی، در سواحل غرب کشور ترکیه است. پارک آبی آدالند کوش آداسی یک مسیر بیضوی شکل برای قایق سواری آرام و رودخانه ای خروشان برای رافتینگ دارد و تنها جایی در کوش آداسی است که در آن شما می توانید قایق سواری در آب های خروشان را تجربه کنید. پارک آبی آدالند کوش آداسی یکی از جالبترین نقاط در کوش آداسی است. در این پارک از هیجان بسیار و بالا رفتن آدرنالین خون لذت خواهید برد. با رفتن به پارک آبی آدالند کوش آداسی خود را برای ماجراجویی و لذت بردن از ۱۸ هکتار سرزمین تفریحی با بیش از ۲۰ سواری فوق العاده و جاذبه هیجان انگیز آماده کنید. در استخر موج های آبی خنک شوید، یک شنای آرامش بخش در اطراف رودخانه آرام داشته باشید و در سواحل پوشیده از چمن سرد حمام آفتاب بگیرید.

لازم به ذکر است می توانید برای دیدن دیگر جاذبه های گردشگری در کشورهای دیگر به قسمت مجله سفر مراجعه کنید و یا مقاله اسکله ابرا دبی را مطالعه کنید که آن نیز یکی از بهترین دیدنی های کشور امارات به حساب می آید.

پارک آبی آدالند کوش آداسی

تلگرام-شرکت