مرکز خرید فروم استانبول

به این مقاله امتیاز دهید

مرکز خرید فروم استانبول و اشنایی با آن

شهر استانبول یکی از محبوب ترین مقاصد برای کسانی که اهل تفریح در کنار خرید هستند نیز می باشد. این شهر برای تمامی اقشار جامعه شرایط خرید را فراهم کرده است؛ مطابق با هر شهر توریستی دیگری استانبول هم پر از فروشگاه های بزرگ است و اکثر برندهای معتبر و معروف دنیا در این شهر یک شعبه دارند. نکته قابل توجه برای مرکز خرید فروم استانبول این است شما اگر حتی قصد خرید هم نداشته باشید می توانید از تفریحات متنوعی که در مرکز خرید فروم استانبول وجود دارد نظیر شهربازی،شبیه ساز پرواز و سالن بولینگ آن استفاده کنید و از تفریح در آن نهایت لذت را ببرید. مرکز خرید فروم استانبول، بزرگترین مرکز خرید ترکیه یکی از آن جاهایی است که نباید از دستش بدهید! در مرکز خرید فروم استانبول خرید هر آن چه که فکرش را بکنید با بالاترین کیفیت خواهید دید. گردش در میان مجموعه ای از فروشگاه های بهترین برندهای دنیا، تنها یکی از گزینه های شما در فروم استانبول است. برای تفریحی خوشمزه می توانید به فودکورت این مرکز خرید بروید و از میان رستوران ها و کافه های بسیار، یکی را انتخاب کنید. اگر هم می خواهید قدری تفریح کنید، دست بازی دارید: ژوراسیک لند، لگولند و فان لب،۳ شهربازی هستند که شما و کودکان تان را برای شادی و تفریح فرا می خوانند. در کنار این ها بزرگترین آکواریوم ترکیه و دو سینما در فروم استانبول را نباید از قلم انداخت. مرکز خرید فروم استانبول یکی از ۱۰ مرکز خرید برتری است که در این شهر واقع است. در تور استانبول حتما به مرکز خرید فروم استانبول سر بزنید.

نمای-مرکز-خرید-فروم-استانبول

موقعیت مرکز خرید فروم استانبول

درباره فروم استانبول

نمایندگی هایی از برترین برندهای جهان در این مرکز خرید دارا شعبه هستند و به عبارتی می توان گفت نه تنها در ترکیه بلکه در اروپا مرکز خریدی بسیار معروف و محبوب به شمار می رود. شما در فروم استانبول سه تا از بهترین شهربازی های استانبول را خواهید دید. علاوه بر شهربازی شما می توانید حتی تفریحات متنوعی چون سینمایی بزرگ و مجهز،چند شهربازی، شبیه ساز پرواز و سالن بولینگ در فروم استانبول به چشم می خورد. مساحت این مرکز خرید برابر با ۴۹۵۰۰۰ مترمربع است. از همین روست که به آن بزرگترین مرکز خرید ترکیه و اروپا گفته می شود. در طبقه ی همکف این مرکز خرید یک آکواریوم با نام سی لایف وجود دارد که تماشای دنیای زیر دریا را برای میسر می سازد. از دیگر بخش های جالب فروم استانبول می توان به فودکورت وسیع و متنوع مجموعه،سینمای پیشرفته و بزرگ، چندین شهربازی و زمین بازی از جمله لگولند، شبیه ساز پرواز هواپیما و سالن بولینگ اشاره کرد. همچنین این مرکز خرید خدمات رفاهی خوبی را به مشتریان و بازدیدکنندگان خود ارایه می دهد و ترتیبی داده است تا خریدی به یاد ماندنی را در فروم استانبول تجربه کنید. با توجه به قسمت ارز این روزهای ایران قیمت ها در ترکیه تقریبا دو برابر ایران می باشد،از طرفی این را هم باید در نظر داشته باشید که مرکز خرید فروم استانبول یک مرکز خرید لوکس در این شهر ترکیه ای به شمار می رود. اما با توجه به این که مرکز خرید فروم استانبول در بر دارنده ی مجموعه از برندهای لوکس و غیر لوکس می باشد می توان برای تمامی اقشار جامعه مناسب باشد اما خوب به هرجهت باید پول زیادی همراه خودتان داشته باشید.

سالن-مرکز-خرید-فروم-استانبول

آکواریوم و تونل دریایی سی‌لایف

فروم استانبول فقط یک مرکز خرید ساده نیست. تفاوتفروم استانبول این است که تفریحات بسیاری را در خود جای داده و شما می‌توانید علاوه بر خرید کردن کلی تفریح کنید. آکواریوم زنجیره‌ای سی‌لایف در استانبول، مکانی بسیار دیدنی است که جانوران دریایی بسیاری را از ۴ قاره در خود جای داده است. طول تونل دریایی ۸۳ متر است؛ طولانی‌ترین تونل دریایی در اروپا و ترکیه. ۵۱ تانک آب همراه با ماهی‌های بسیار جذاب از کوسه گرفته تا سفره‌ماهی در این مرکز دریایی وجود دارد.

چگونه به مرکز خرید فروم استانبول برویم

برای رفتن به مرکز خرید فروم استانبول از میدان تکسیم و یا از هر ایستگاه دیگری سوار مترو شوید و در ایستگاه Mecidiyekoy شیشلی پیاده شوید.پس از آن می توانید سوار خط اتوبوس ۳۲M شوید و در ایستگاه Forum Istanbul / Kocatepe پیاده شوید.

ساعت کاری 

مرکز خرید فروم استانبول همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰شب باز است.

بسیار ممنون که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید و همچنین می توانید برای دیدن دیگر جاذبه های استانبول مقاله خیابان استقلال استانبول را نیز مطالعه کنید.

مرکز خرید فروم استانبول

تلگرام-شرکت