مرکز خرید مارک آنتالیا

به این مقاله امتیاز دهید

مرکز خرید مارک آنتالیا و مشخصات آن 

وقتی صحبت از خرید می شود آن هم در یک کشور دیگر باید خیلی از جوانب را در نظر گرفت. مسیر رفت و آمد ، کالاهای مد نظر و به روز بودن مرکز خرید که ار اهمیت زیادی برخوردار می باشد. مرکز تجاری مارک آنتالیا در آگوست ۲۰۱۳ برای دسترسی بهتر محلی‌ها و بازدیدکنندگان در مرکز شهرآنتالیا ساخته شده است. آخرین محصولات مد و فشن، سرگرمی، غذا و  محصولات تکنولوژی  در فضایی به مساحت ۵۱،۰۰۰ مترمربع گردهم آورده شده‌اند. علاوه بر ۱۵۵ برند مختلف، تعدادی مغازه و فروشگاه هم در مرکز خرید هستند که برای اولین بار در این مکان باز شده‌اند. در مارک آنتالیا می‌توانید علاوه بر یک خرید خاص، از سرگرمی‌های موجود در  آن نیز بهره ببرید. از دیگر ویژگی‌ها و امکانات مرکز خرید مارک آنتالیا می‌توان به معماری مدرن،تراس بسیار زیبا و پارکینگ بزرگ که ظرفیت بیش از ۳۰۰۰ ماشین را دارد اشاره کرد. در تور آنتالیا حتما به مرکز خرید مارک آنتالیا زیبا و جذاب سر بزنید.

مرکز-خرید-مارک-آنتالیا

موقعیت مرکز خرید مارک آنتالیا

برند های مرکز خرید

از میان برندهای متنوعی که در مارک آنتالیا شعبه دارند می‌توان نام های تجاری اچ اند ام H&M،مانگو Mango ، برشکا Bershka، کوتون Koton، اپل Apple و هاریبو Haribo را نام برد. چندین طراح و برند معروف ترکیه‌ای نیز مانند Derimod، Hotiç و Matraş در این مرکز تجاری مشغول فعالیت هستند.

سالن-مرکز-خرید-مارک-آنتالیا

تفریحات مارک آنتالیا

فراموش نکنید که در مرکز خرید مارک آنتالیا ۱۰ سالن سینما دارد،بنابراین می‌توانید علاوه بر خرید کردن برای دیدن جدیدترین فیلم‌های دنیا را نیز ببینید. فودکورت و رستوران‌های این مجموعه بسیار عالی می باشد. تنوع غذایی به حدی زیاد می باشد که باب میل هر سلیقه ای است.

ساعت کار مرکز خرید مارک آنتالیا

ساعات کاری مرکز خرید مارک آنتالیا هر روز از ساعت ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب ( تابستان‌ها تا ساعت ۱۱:۰۰ شب) می‌باشد دسترسی به این مرکز خرید بسیار آسان است و در صورتی که از هر کجای شهر سوار تراموا شوید می‌توانید مقابل مرکز خرید مارک آنتالیا پیاده شوید.

فاطله تا فرودگاه

این مرکز خرید تا فرودگاه آنتالیا ۱۷ کیلومتر فاصله دارد که به راحتی می توانید بعد از خرید به فرودگاه بروید.

لازم به ذکر است اگر بعد از اینکه این مقاله را خواندید باز هم کنجکاو هستید تا درباره دیگر جاذبه های آنتالیا اطلاعات کسب کنید می توانید مقاله اسکله قدیمی آنتالیا را نیز مطالعه کنید. 

مرکز خرید مارک آنتالیا

تلگرام-شرکت