پارک آبی آکوالند آنتالیا

به این مقاله امتیاز دهید

پارک آبی آکوالند آنتالیا بزرگترین پارک آبی ترکیه است این پارک آبی در ساحل دریای مدیترانه و جنوب غربی آنتالیا قرار دارد.

شنیده ایم سر خوردن از روی سرسره های غول پیکر و زیبا آنقدر هیجان دارد که گذر زمان احساس نمی شود و بالا و پایین رفتن از پله های سرسره ها اصلا خسته کننده نیست بلکه پرتاب شدن در استخر ها هم جذابیت خاص خودش را دارد و  فقط در انتهای روز متوجه می شویم خسته هستیم، باید تجربه کنیم

موقعیت پارک آبی آکوالند آنتالیا

چرا پارک آبی آکوالند آنتالیا

سه پارک آبی بزرگ در آنتالیا وجود دارد که همگی در نوع خود عالی هستند و از امکانات خوبی برخوردارند اما در پارک آبی آکوالند آنتالیا ، وسایل های تفریحی کامل تر است و این مجموعه برای سنین مختلف، جایگاه های ویژه ای دارد. استخر مخصوص کودکان، خردسالان، بزرگسالان و امکاناتی همچون جامپینگ،موج سواری، سرسره سواری های هیجان انگیز، این پارک آبی را به بهترین پارک آبی آنتالیا تبدیل کرده است. در تور آنتالیا حتما به پارک آبی آکوالند آنتالیا سر  بزنید که خیلی عالی هستش

نمایی-از-پارک-آبی-آکوالند-آنتالیا

امکانات تفریحی پارک آبی

در شهر آنتالیا سه پارک آبی وجود دارد اما پارک آبی آکوالند آنتالیا بزرگترین پارک آبی شهر است و امکانات متفاوتی از جمله وسایل بازی مختلف ، استخرهای مخصوص سنین گوناگون،موسیقی و مسابقات تفریحی و رستوران و کافی شاپ و فروشگاه لوازم ورزشی و سرزمین دلفین ها دارد. همه چیز محیا است تا هیجان پرتاب شدن با سرعت بالا از روی سرسره در آب را تجربه کنیم ،پرتاب شدن در عمق استخر های زیبا و تمیز با آبهای درخشان.

سرسره ها

در پارک آبی آکوالند آنتالیا انواع سرسره های آبی رو باز ، رو بسته یا تونلی، سرسره های های با تیوپ و بی تیوپ، سرسره های یو شکل و سرسره های چاله ی هیجان فضایی وجود دارند و با طراحی های زیبا در این محیط با شکوه شما را به سمتشان می کشانند هر سرسره منتهی به استخری کاملا امن و زیبا می شود. باید از پله های سرسره ها بالا رفت تا به ایستگاه سرسره سواری رسید در بالای این ایستگاه افرادی متخصص مسئولیت مراقبت از ما را دارند آنها بعد از اطمینان از خالی بودن سرسره ها و اطمینان از درست بودن تیوپ ها اجازه ی سر خوردن می دهند. از دیگر جذابیت های بازی در پارک آبی آکوالند آنتالیا این است که، برای رسیدن به سرسره ها باید از میان فضاهای سبز زیبا عبور کنیم که درختان و گل هایی کهدر این مسیر قرار گرفته اند  آب و هوای این منطقه را دلچسب تر کرده اند.

سرسره-پارک-آبی-آکوالند-آنتالیا

استخر های پارک آبی

پارک آبی آکوالند آنتالیا استخرهای متفاوتی دارد که هر کدام مخصوص تفریحی خاص است،در پارک آبی آکوالند آنتالیا استخری برای استراحت و ریلکس شدن، استخری برای تماشای موسیقی زنده و استخر مخصوص کودکان وجود دارد و در کنار این استخر ها امکانات برای آفتاب گرفتن و انواع ماساژ های ترکی و ریلکسی محیا است.

 رفتینگ و استخر مواج آکوالند

از دیگر امکانات پارک آبی آکوالند آنتالیا رودخانه و استخر موج مصنوعی آن است، شما در این پارک عظیم و زیبا می توانید ۳۰۰ متر در رودخانه ای مواج و زیبا رفتینگ کنید و لذت ببرید این رودخانه به استخری سرازیر می شود که در آن استخر هم با پمپ های بزرگ آبی موج تولید می شود ، این استخر مواج عمق اش ۱.۴۰ متر است و در تمام طول روز موج دارد،هیجان شنا در استخر مواج پارک آبی آکوالند آنتالیا بسیار زیاد است و در ساعاتی از روز در این مکان موسیقی اجرا می شود و شناگران می توانند با موسیقی و شادی به شنا و بازی در این استخر بپردازند.

جامپینگ پارک آبی آکوالند آنتالیا

اوج هیجان و آدرنالین این قسمت از پارک آبی آکوالند آنتالیا است ، پرش از ۷۰ متر ارتفاع با طناب ، پرش با منظره ی خورشید و آب ، برای جامپینگ پارک آکوا باید بر فراز تراسی رفت که ۷۰ متر بالاتر از سطح زمین است در آن بالا با کمک راهنمایان لباس و وسایل ایمنی مخصوص را به تن می کنیم و بعد از بستن طناب ایمنی به پایین می پریم و ناگهان تا نیمه ی بدن در آب فرو می رویم و دوباره به بالا بر می گردیم. پرش از ارتفاع با دوستان و خانواده حسی وصف نشدنی دارد حتما باید تجربه کرد تا عمق شادی همراه با هیجان و ترس را متوجه شد ،جامپینگ آکوالند یکی از بهترین نفریحات پارک آبی آکوالند آنتالیا است آن را از دست ندهید.

سرزمین دلفین ها

سرزمین دلفین ها قسمتی از پارک آبی آکوالند آنتالیا است و در آن دلفین های باهوش با بازی های جذابشان همه را مجذوب می کنند، در این قسمت از پارک مربیان دلفین ها آنها را راهنمایی می کنند تا از درون حلقه ها بپرند یا همه با هم در آب شیرجه بزنند. بازدید از این قسمت پارک آبی آکوالند آنتالیا برای همه ممکن نیست و برای ورود به سرزمین دلفین ها باید هزینه ی جداگانه پرداخت کنید و بلیت سرزمین دلفین ها را تهیه نمایید، شک نداشته باشید که این دلفین های بانمک و خندان اوقات شادی را برایتان رغم می زنند

دلفینها-در-پارک-آبی-آکوالند-آنتالیا

آدرس پارک آبی

پارک آبی آکوالند آنتالیا سرویس رفت و آمد مخصوص دارد که بین ساعت ۸ تا ۹ صبح بازدیدکنندگانش را از اقامت گاه هایشان به پارک آبی آکوالند آنتالیا می آورد. برای استفاده از ترانسفر این پارک می توانید به وبسایت آن مراجعه کنید همچنین از این وبسایت می توانید بلیت پارک آبی را هم تهیه فرمایید. اگر وسایل نقلیه ی عمومی را ترجیح می دهید، ایستگاه های اتوبوس مقابل درب همه ی هتل های آنتالیا هستند و با کسب اطلاعات از رسپشن هتل یا رانندگان اتوبوس می توانید مسیر دقیق از هتل تان تا پارک آبی آکوا را پیدا کنید. مسافرت با اتوبوس ها از نظر هزینه ۱۰ لیر می باشند و نسبت به ترانسفر پارک آبی که ۴۰ لیر است ارزانتر می باشند. همچنین اگر بلیت پارک آبی را از راهنماهای هتل تهیه کنید این تورهای پارک آبی شامل هزینه ی وسایل رفت و آمد هم می شوند. منطقه ی دقیق این پارک کنیالتی نام دارد که منطقه ای ساحلی مابین شهر آنتالیا و لارا است.

بسیار ممنون که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید و امیدواریم اطلاعات خوبی را کسب کرده باشید همچنین برای دیدن دیگر مناطق توریستی آنتالیا پیشنهاد می کنیم مقاله اسکله قدیمی آنتالیا را نیز مطالعه کنید.

تماس با ما1

تلگرام-شرکت