پارک دلفین مارماریس

به این مقاله امتیاز دهید

پارک دلفین مارماریس این پارک اولین دلفیناریومی است که درکل اروپا افتتاح گردیده است.

دلفیناریوم مارماریس واقع در نزدیکی اقامتگاه ساحلی گرند مارِس است. پارک دلفین مارماریس حدود ۵ کیلومتر دورتر از مارماریس میباشد. در طول تابستان ، چهار برنامه مختلف برای مهمانانی که به دنبال تجربه متفاوت هستند وجود دارد و قابل توچه تمامی گردشگر این مجموعه سالانه باز است دراین دلفیناریوم منحصر به فرد می توان  بهمراه مربی با دلفین ها شنا کرد . بوسیدن، لمس کردن و رقصیدن با دلفین ها روزی متفاوت و هیجان انگیز را برای شما وجود می آورد. بازدید از دلفین ها به ویژه  برای کودکان بسیار لذت بخش خواهد بود در پارک دلفین مارماریس شما میتوانید شنای انفرادی یا گروهی (تعداد نفرات گروهی ۶الی ۷ نفره است) را تجربه نمایید. افراد مجاز برای شنا حداقل سن بالای ۸ سال  بهمراه بزرگسال میباشد. زمان شنا ۲۰ دقیقه می باشد. عمق استخر از صفر شروع و به ۶ متر می رسد و استفاده از جلیقه نجات نیز الزامی می باشد. شنا بهمراه دلفین ها باعث ایجاد شادی ، خنده و کاهش استرس در افراد می شود. در تور مارماریس این جاذبه گردشگری زیبا را از دست ندهید

نمایی-از-پارک-دلفین-مارماریس

موقعیت پارک دلفین مارماریس

اولین مرکز دلفین تراپی در خاورمیانه

این دلفیناریوم در نزدیکی مارماریس ، یک مرکز درمان دلفین ها بحساب می آید که علاوه بر نمایش های مختلف برای گردشگران ، در تابستان و زمستان ، دوره های توانبخشی نیز برگزار می کند. پارک دلفین مارماریس اولین مرکز دلفین تراپی محیط باز ( دریا ) درکل ترکیه و اروپا میباشد. در این مرکز امکان درمان کودکان بیمار و معلول فراهم شده است و راه جدید بهبودی برای بیمارانی با چالش های جسمی ، روحی و روانی را یافته اند اثرات شفا بخشی را بر روی کودکان معلول فراهم کرده اند علاوه بر شنا با دلفین ها شما می توانید برای دیدن نمایش آنها در جایگاه های طراحی شده اجرای دلفین ها تماشا کنید. این مرکز تحت مدیریت آلمان  و یک شرکت خصوصی آلمان و ترکیه است که با توجه به درک علمی ، یک برنامه قدرتمند برای درمان با دلفین را ارائه داده است .

دلفیناریوم-مارماریس

درمان دلفین

شش روش درمان کلاسیک در پارک دلفین مارماریس از جمله آنها عبارتند از : فیزیوتراپی ، درمان جراحی سقط جنین ، ارگونومیک ، لگومپسی و درمان ادلی. برای این درمان های مرکز درمانی درمجاورت دلفیناریوم در هتل Mares برای بیماران خدمات ارائه میشود در این مجموعه دوگزینه برنامه تفریحی و درمانی در استخرهای جداگانه ارائه می گردد در یکی از آنها دلفین های مخصوص و آموزش دیده برای بیماران وجود دارد و استخر دیگر فرصتی برای دور کردن استرس برای تمامی افراد علاقه مندانی که به دنبال حس جدید هستند ، فراهم گردیده تا آن را تجربه نمایید.

برنامه های زمانی پارک

برای شنا با دلفین ها مدت زمانی در حدود ۴۰ دقیقه در نظر گرفته شده است و به صورت برنامه ریزی شده در طول روز انجام می شود. این برنامه در ساعت ۹:۳۰ ،۱۱:۳۰، ۱۳:۳۰، ۱۵:۳۰، ۱۷:۰۰ انجام می شود.

هزینه های پارک دلفین مارماریس

هزینه ورود به پارک دلفین مارماریس برای کودکان زیر ۶ سال رایگان است. ۶ تا ۱۰ سال با ۳۰درصد تخفیف (۱۰ یورو) و بزرگسالان ۱۵ یورو ؛نکته قابل توجه برای شنا در استخر دلفین این است که کودکان تا ۱۰ سال باید همراه یک بزرگسال وارد استخر شوند. قابل ذکر است که خدمات عکاسی حرفه ای نیز در این پارک ارائه داده می شود و با ۴۵ یورو می توانید عکس های خود را تحویل بگیرید اما اگر با کارت اعتباری پرداخت کنید بابت عکس ها از شما هزینه ای دریافت نمی شود. تعداد ۱۲۰ عدد عکس در هنگام ورود بر روی یک CD به شما تحویل داده می شود. شنا با دلفین ها برای کودکان و حتی خود بزرگسالان بسیار لذت بخش خواهد بود و تعامل با این حیوانات شگفت انگیز تجربه ای تکرار نشدنی است.

بسیار ممنون که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید و امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات خوبی را در اختیار شما قرار داده باشیم همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مارماریس مقاله مارماریس مارینا را نیز مطالعه کنید و از آن لذت ببرید.

تماس با ما1

تلگرام-شرکت