پارک ژاپنی کیوتو قونیه

به این مقاله امتیاز دهید

پارک ژاپنی کیوتو قونیه مساحتی برابر ۳۶۰۰ متر مربع دارد و یکی از بزرگترین پارک‌های ژاپنی ترکیه به شمار می‌رود.

این پارک در سال ۲۰۱۰ میلادی به وسیله شهرداری قونیه همراه با معماران ژاپنی به منظور افزایش ارتباط دوستانه بین قونیه و کیوتو ساخته شد. پارک ژاپنی کیوتو در طول روز از ساعت ۸ صبح الی ۱۱ شب فعالیت می‌کند. این پارک آماده خدمت‌رسانی به بازدیدکنندگان و گردشگرانی است  که با تور قونیه به ترکیه سفر کرده‌اند که البته در مناسبت‌های ویژه و رویدادهای خاص از مردم محلی قونیه نیز میزبانی می‌کند. در پارک ژاپنی کیوتو رستوران و کافه‌ها به سبک ژاپنی ساخته و طراحی شدند به طوری که حاضرین را کاملا به حال و هوای ژاپنی خود می‌برد. در کنار این پارک می‌توانید از طعم و عطر بهترین غذاهای ژاپنی برخوردار شوید. پارک ژاپنی کیوتو یکی از بهترین و زیباترین منظره‌های شهر محسوب می‌شود و به دلیل داشتن فضای دلنشین طرفداران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کند.تمام ساختمان‌ها، تالاب‌ها، حوضچه‌ها و درخت‌های پارک ژاپنی کیوتو به سبک معماری ژاپنی ساخته شدند و حسی از فرهنگ ژاپنی را به بیننده القا می‌کنند. این پارک دوست داشتنی در تمام فصل‌ها زیبایی خاص خود را دارد اما به دلیل اینکه قونیه آب و هوای سردی دارد بهتر است در تابستان به دیدن آن بروید. پارک ژاپنی کیوتو در شهری مسلمان که بیشتر زنان با حجاب کامل دیده می‌شوند،کمی عجیب به نظر می‌رسد اما امروزه قونیه یک شهر مدرن محسوب می‌شود که جاذبه‌های قدیمی تاریخی و جدید طبیعی آن برای گردشگران که با تور ترکیه به آنجا می‌روند بسیار دلپذیر است.

نمایی-از-پارک-ژاپنی-کیوتو-قونیه

موقعیت پارک ژاپنی کیوتو قونیه

چرا پارک ژاپنی کیوتو پیشنهاد می‌شود؟

پارک ژاپنی کیوتو قونیه یکی از جاذبه‌های بسیار زیبا و منحصر به فرد این شهر است از نظر عده زیادی این باغ همچون جواهری زیبا و درخشان است که در شهر قونیه قرار دارد این باغ مکانی ایده‌آل برای خوردن ناهار، قدم زنی و پیک نیک است. رستوران‌ها و کافه‌های ژاپنی متعدد آن می‌توانند تمامی نیازهای شما را برطرف کنند. پارک ژاپنی کیوتو قونیه یکی از بهترین‌ مکان‌ها برای گرفتن عکس‌های زیبا و خاطره انگیز است. بازدید از باغ ژاپنی کیوتو قونیه رایگان است.

پارک-ژاپنی-قونیه

تاریخچه پارک ژاپنی 

چندین سال پیش دو شهر کیوتو و قونیه طی توافقنامه خواهرخواندگی با یکدیگر به امضا رساندند و پس از آن بود که در سال ۲۰۱۰ میلادی ساخت باغ ژاپنی کیوتو قونیه در این شهر آغاز شد تا به نماد این توافقنامه تبدیل شود و روابط دوستانه این دو شهر با یکدیگر گسترش یابد. در طول حدودا ۱۰ سال گذشته این باغ به خوبی توسعه یافته و رستوران‌ها و کافه‌های مختلفی در آن تاسیس شده تا امروزه، باغ ژاپنی کیوتو قونیه به یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر تبدیل شود. شما برای بازدید از پارک ژاپنی کیوتو قونیه و قدم زدن در فضای آن نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارید. زیرا ورودیه این باغ رایگان است، بنابراین در سفر به شهر قونیه می‌توانید ۲ تا ۳ ساعت از زمان برنامه سفر خودتان را به گردشی آرامش بخش در پارک ژاپنی کیوتو قونیه اختصاص دهید.

بسیار ممنون که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید و همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دیدنی های قونیه مقاله موزه باستان شناسی قونیه را نیز مطالعه کنید.

تماس با ما1

تلگرام-شرکت