هتل پرسا دیفینیکا

هتل پرسا دیفینیکا و اطلاعاتی درباره آن

به این مقاله امتیاز دهید

هتل پرسا دیفینیکا در منطقه فینیکه شهر آنتالیا واقع شده است.

فاصله این هتل تا ساحل اختصاصی صفر بوده و ساحل شنی درست در روبروی هتل قرار دارد. سرویس‌دهی هتل به صورت ALL می‌باشد. در تور آنتالیا از این هتل به صرفه و اقتصادی استفاده کنید.

موقعیت هتل پرسا دیفینیکا

اتاق‌ها هتل پرسا دیفینیکا

درمجموع هتل پرسا دیفینیکا ۲۹۷ اتاق دارد که به شرح زیر می باشد.

همچنین از طریق آسانسور می‌توان به کلیه طبقات تردد نمود.

اتاق‌های این هتل به شرح زیر تفکیک شده‌اند:اتاق استاندارد دارای چشم‌انداز دشت می‌باشد. جونیور سوئیت دارای چشم‌انداز دریا می‌باشد. اتاق دلوکس دارای چشم‌انداز دریا می‌باشد. اتاق خانوادگی تمامی‌ اتاق‌ها بالکن‌دار هستند و دارای تلویزیون،تهویه مطبوع، صندوق امانات، مینی‌بار و تلفن می‌باشند.

رستوران‌های دیفینیکا

رستوران L’ORANGERIE: غذاهای بین‌المللی را در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کند. رستوران GUSTONE: غذاهای ترکی را در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کند،همچنین می توانید برای مقایسه با دیگر هتل های آنتالیا به مقاله هتل ترنس آتلانتیک آنتالیا سر بزنید.

کافه و بارهای پرسا 

در کافه‌های این هتل می‌توانید از اسنک، کیک، کلوچه و نویشدنی لذت ببرید.

امکانات تفریحی و ورزشی:

از جمله امکانات و خدمات این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فوتبال،ساحل خصوصی،نمایش،استخر روباز،استخر سرپوشیده،مینی‌گلف،زمین بسکتبال،تنیس،ورزش‌های آبی،مرکز تناسب اندام،زمین تنیس،اتاق بازی ،جکوزی ،دارت،موج‌سواری،تنیس روی میز،زمین بازی کودکانمرکز SPA این هتل امکاناتی  چون حمام ترکی،سونا، باشگاه بدنسازی و ماساژ را به میهمانان خود ارائه می‌کند.

برنامه‌های تفریحی شبانه هتل پرسا دیفینیکا

هتل دی فینیکا برنامه‌های تفریحی شبانه‌ای چون نمایش،آواز و موزیک زنده دارد، که به فراخور زمان هر شب اجرا می‌گردند. این هتل در فاصله ۱ ساعته از مرکز آنتالیا قرار دارد،همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه آنتالیا حدود ۱۲۵ کیلومتر می‌باشد.

هتل های نزدیک هتل پرسا دیفینیکا

هتل HOTEL SIMSEK در مجاورت این هتل قرار دارد. هتل FINIKE MARINA در نزدیکی این هتل است. هتل KIYAK نیز در نزدیکیه این هتل می باشد. ضمنا این منطقه از آنتالیا زیاد برای ایرانیان آشنا نیست اما منطقه فینیکه فوق العاده منطقه زیبا و از نظر قیمتی اقتصادی می باشد.

هتل پرسا دیفینیکا

هتل-پرسا-دیفینیکا-تلگرام-شرکت

امکانات هتل
انیماسیون
آسانسور
نظافت روزانه اتاق
بدنسازی
حمام ترکی
زمین بازی
ورزشهای آبی
کلوپ شبانه
صندوق امانات
خدمات معلولین
ماساژ
جکوزی
ساحل اختصاصی
بار
خدمات 24 ساعته
اتاق خانوادگی
استخر روباز
سونا
اسنک بار ساحلی
استخر سرپوشیده
تهویه مطبوع
وای فای
صبحانه
نهار
شام