هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول یکی از هتلهای به روز و دارای دکوراسیون شیک و مدرن می‌باشد که با فرهنگ سنتی ترکیه آمیخته شده است.

به این مقاله امتیاز دهید

هتل دیوان استانبول در قلب شهر و در منطقه‌ی تقسیم، با معماری به روزی که دارد خود نمایی می کند.

هتل دیوان استانبول مجلل، اقامتی آسوده را برای مهمانانش فراهم می کند. از امکانات رفاهی برجسته هتل دیوان، وجود استخری بزرگ و سرپوشیده و حمام ترکی است. جالب است بدانید که مرکز آبگرم این هتل یکی از بزرگترین مراکز این هتل می باشد. اتاق های هتل تلفیقی از دکوراسیون امروزی و عناصر فرهنگ سنتی ترکیه می باشد. تلویزیون LCD بزرگ و داک آیپاد از جمله امکاناتی است که در اتاق های این هتل تعبیه شده است. در منوی غذایی رستوران غذاهای ترکی و بین المللی به چشم می خورد. همچنین رستوران مجلل Divan Lokanta نیز غذاهای ترکی و مدیترانه ای را برای مهمانان سرو می کند. اگر از طرفداران غذاهای ژاپنی هستید، رستوران Maromiغذاهای ژاپنی لذیذی را برای شما سرو می کند. در قنادی دیوان نیز انواع شکلات و شیرینی ها به چشم می خورد. پس از ورزش در مرکز تناسب اندام مجهز این هتل، حمام ترکی یا سونا می تواند خستگی را ازتن شما درآورد. شما قادر خواهید بود از انواع ماساژهایی که در مرکز آبگرم هتل ارائه می شود استفاده نمایید. خیابان پرجنب و جوش استقلال و میدان تقسیم تنها چند قدم با هتل دیوان فاصله دارند. اگر قصد استفاده از پارکینگ اختصاصی را نیز داشته باشید، با پرداخت اضافه بها این امر برای شما مقدور خواهد بود و همچنین می توانید هتل دیوان استانبول را با دیگر هتل های استانبول مقایسه کنید که ما به شما پیشنهاد می کنیم مقاله هتل چراغان پالاس استانبول را مطالعه کنید. 

 

دیوان استانبول

موقعیت هتل دیوان استانبول

اتاق های هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول در مجموع دارای ۱۹۱ اتاق است.

اتاق ها به شرح زیر تقسیم شده‌اند:

اتاق استاندارد ۳۲ متری،اتاق دلوکس ۳۶ متری،جونیور سوئیت ۵۴ متری،سوئیت تراس ۱۸۲ متری

که شما می توانید در تور استانبول این هتل بسیار لاکچری و جذاب را رزرو کنید و از امکانات فوق العاده آن لذت ببرید لازم به ذکر است در تمامیه اتاق های هتل رنگ آمیزی های متفاوت از هم و نور پردازی های فوق العاده ایی دیده می شود که برای آرامش مسافران در نظر گرفته شده است و تمامیه دیوارها نیز عایق صدا هستند تا سر و صدا شما را اذیت نکند و سیستم تهویه مطبوع و سرمایش و گرمایش اتاق ها به بهبود هوای اتاق کمک شایانی میکند.

 

اتاق های هتل دیوان استانبول

دسترسی های هتل

همچنین از هتل دیوان استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک نیز تنها ۲۰ کیلومتر فاصله دارید. لازم به ذکر است که استادیوم ورزشیVodafone یک کیلومتر و کاخ دلمه باغچه ۳.۱ کیلومتر از هتل فاصله دارند.

 

صبحانه هتل دیوان استانبول

آدرس

Asker Ocağı Cad. No:1 Taksim, Sisli, 34367 Istanbul, Turkey

 

لطفا جهت رزرو هتل دیوان استانبول و اطلاع از قیمت تور آن با ما در ارتباط باشید.

هتل دیوان استانبول

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
صبحانه
استخر
آرایشگاه
وای فای رایگان
حمام ترک
شاتل روزانه به مراکز خرید
خدمات 24 ساعته در اتاق
کافی شاپ
آسانسور
خشکشویی
گاو صندوق
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
سشوار
پارکینگ
سونا
ماساژ
باشگاه بدنسازی
استخر سرپوشیده