جزیره خرگوش بدروم

به این مقاله امتیاز دهید

جزیره خرگوش بدروم یک جزیره آرام و دوست داشتنی با ظاهری شبیه به خرگوش است

این جزیره از جاذبه‌های مهم توریستی بدروم به حساب می‌آید. این جزیره دارای نقاط منحصر به فرد و زیبا و با خرابه‌های باستان‌شناسی است. علت نامگذاری این جزیره فراوانی خرگوش وحشی در جزیره است. جزایر  فراوانی در کشور ترکیه وجود دارد که یکی از معروف ترین آنها جزیره خرگوش بدروم است. جزیره خرگوش بدروم دارای نقاط منحصر به فرد و زیبا و با خرابه‌های باستان‌شناسی می باشد جزیره خرگوش، جزیره ای زیبا گنجانده شده در برنامه های تور بدروم است که توسط خلیج Gumusluk ، محاصره شده است. این جزیره یکی از نقاط مقصد ضروری است که شما باید با طبیعت بی نظیر و غروب خورشید بی نظیر، آن را در فهرست مکان های بازدید خود قرار دهید. با پیاده روی از جاده پادشاه در دریا از شهر باستانی میندوس می توانید به جزیره برسید. جزیره خرگوش ، که در آن می توانید یک زمان دلپذیر و آرام داشته باشید،با قدم زدن از دریا می توانید به این مکان برسید و این یک تجربه تفریحی به شما می بخشد. برای رسیدن به ساحل زیبای این جزیره نیاز به ۱.۵ کیلومتر پیاده روی از شهر باستانی میندوس است و با رسیدن به این ساحل یک تجربه کاملاً متفاوت از ساحلی زیبا را خواهید دید. شما اگر در هنگام بازدید از این منطقه به اطراف خود توجه کنید ، با خرگوش های بسیار زیبا و با مزه مواجه میشوید.

جزیره-خرگوش

موقعیت جزیره خرگوش بدروم

روایتی از این جزیره زیبا

در روایات گفته می شود که آرتمیسیا “وارد دریا شده است” و موسیوس پادشاه هالیکارناس دستور داده است که این جاده را برای  تماشای غروب آفتاب با دوست دختر خود در جزیره خرگوش بسازند. طبق یک شایعه دیگر؛ از این دیوارهای صخره ای  به عنوان موج شکن و دروازه استفاده شده است. نتایج حفاری های شهر میندوس؛ از دوران باستان جوان ، محراب به شکل “U” پیدا شد که متعلق به آپولو Arkhegetes از قرن ششم قبل از مسیح است و در شواهد ادیان بت پرست قدمت ۴ قرن بعد از مسیح پیدا شد. جزیره خرگوش بدروم در گذشته میزبان خرگوش های زیادی بوده که از بین رفته و یا تعداد آنها کم شده و امروزه در یک پروژه بزرگ انواع خرگوش ها در این جزیره در حال گردآوری هستند. جزیره خرگوش بدروم که نام خود را از خرگوش ها گرفته و دارای تاریخ ۲.۵۰۰ ساله است ،به دلیل کاوش ها خرگوش های خود را از دست دادند. وجود این خرگوش ها در جزیره مهم و حیاتی است زیرا جزیره نام و هویت خود را از خرگوش گرفته از این رو پروژه بزرگ جمع آوری خرگوش ها در این جزیره در حال اجرا شدن است در اطراف جزیره خرگوش بدروم هتل های مجهز و چند ستاره زیادی با امکانات فوق العاده برای گردشگران تور بدروم ارزان وجود دارد که می توانند در آنها به استراحت پرداخته و  با فراغ بال از زیبایی های جزیره لذت ببرند.

نمایی-از-جزیره-خرگوش

بسیار ممنون که تا انتها با ما همراه بودید همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دیدنی های بدروم مقاله بهترین مراکز خرید منطقه بدروم را نیز مطالعه کنید.

تماس با ما1

تلگرام-شرکت