مرکز خرید میگروس آنتالیا

به این مقاله امتیاز دهید

مرکز خرید میگروس آنتالیا، میزبان میلیون‌ها توریست داخلی و بین‌المللی در تاریخ ششم ژوئن سال ۲۰۰۱ افتتاح شد.

مرکز خرید میگروس آنتالیا تازه شهرت و محبوبیت فراوانی کسب کرد و تبدیل به یک رقیب جدی در بازار توریسم جهانی شد. ساکنان آنتالیا به اندازه توریست‌ها از مرکز خرید میگروس استفاده می‌کنند. مرکز خرید میگروس آنتالیا با ۱۳۰ فروشگاه میزبان برندهای داخلی و بین‌المللی مانند بوینر، زارا، مودو، ال‌سی،وایکیکی؛ انواع مختلف رستوران و فست فود و همینطور هایپر مارکت میگروس ۵ ام است. علاوه بر اهالی آنتالیا و توریست‌ها، ساکنان شهرهای مجاور مانند اسپارتا و قونیه نیز از مزایای این بازار استفاده می‌کنند. محوطه پارکینگ مرکز خرید میگروس آنتالیا ۱۳۰۰ خودرو ظرفیت دارد. علاوه بر ورودی اصلی یک ورودی به طبقه همکف و یک ورودی جانبی نیز در نظر گرفته شده است. ۱۲ پله برقی و دو آسانسور پانورامیک طبقات مرکز خرید را به هم متصل می‌کنند. هایپر مارکت میگروس در طبقه همکف و سینما با هشت سالن نمایش فیلم و رستوران‌های فست فود در طبقه اول قرار دارند. چشم‌انداز رستوران‌ها نمای دریا و کوه‌های بیداقی هستند. در تور آنتالیا حتما از مرکز خرید میگروس آنتالیا دیدن کنید و خریدهای خوبی را انجام دهید.

مرکز-خرید-میگروس-آنتالیا

موقعیت مرکز خرید میگروس آنتالیا

معرفی مرکز خرید میگروس آنتالیا

اگر برای خرید به شهر آنتالیا می روید، این نام را از یاد نبرید: مرکز خرید میگروس آنتالیا یا میگروس ۵ ام آنتالیا. چرا که در این مجموعه تجاری-تفریحی، فرصت مناسبی برای خرید و سرگرمی و صرف غذا خواهید داشت. هنگامی که خود را به میگروس برسانید، با ساختمانی وسیع و شکیل مواجه خواهید شد که توجه‌تان را به خودش جلب می کند. وقتی که وارد این مرکز خرید ۳ طبقه شوید و اسم برندها را از نظر بگذرانید، متوجه خواهید شد که انتخاب اشتباهی نداشته اید. مرکز خرید میگروس با ۱۳۰ فروشگاه که مجموعه ای از برندهای بین المللی و ترک است، ترکیب مناسبی برای دوستداران بازارگردی رقم زده است. در کنار این اضافه کنید که ۲۳ رستوران، فست فود و کافه هم در این مجموعه جا خوش کرده اند که در میان آن ها برندهای بین المللی نیز به چشم می خورند.

اطلاعات تکمیلی

اگر بخواهیم باز هم از خوبی های مرکز خرید میگروس آنتالیا بگوییم باید بدانید که سالانه این مرکز خرید میزبان رویدادها و جشنواره های مختلف است که نه تنها گردشگران که ساکنان شهرهای دور و نزدیک به آنتالیا را نیز به این مرکز خرید می کشاند. در آخر هم فراموش نکنید که مرکز خرید میگروس آنتالیا نیز مانند بسیاری از دیگر مراکز خرید معتبر ترکیه،یک پردیس سینمایی بزرگ و مدرن به نام ماکسیموم دارد که در تمام طول سال جدیدترین فیلم های ترکیه و جهان را روی پرده می برد. بنابراین فرصت آن را دارید تا زمانی را صرف تماشای فیلم های موردعلاقه تان بکنید. برای ورود به مرکز خرید میگروس، ۳ ورودی پیش روی شما قرار دارد،یکی از این ورودی ها شما را به طبقه اصلی هدایت می کند و دو ورودی دیگر، رو به طبقه همکف باز می شوند. برای جا به جایی میان طبقات مرکز خرید می توانید از ۱۲ پله برقی و یا دو آسانسور مجموعه استفاده کنید. 

نمایی-از-مرکز-خرید-میگروس -نتالیا

فروشگاه ها در مرکز خرید میگروس آنتالیا

پوشاک خانم ها و آقایان

نزدیک ۳۰ فروشگاه از پوشاک خانم ها و آقایان در مرکز خرید میگروس خودنمایی می کنند. برخی از برندهای نام آشنا عبارت اند از: کالینز در طبقه اول می باشد،کوتون در طبقه همکف می باشد،لویس در طبقه منفی ۱ می باشد،منگو در طبقه اول می باشد،زارا در همکف و منفی ۱ است،لاکوست در طبقه همکف،اویشو در طبقه همکف و بسیاری دیگر از فروشگاه های چشم نواز دیگر که در مرکز خرید میگروس آنتالیا می باشد

 کیف و کفش 

از دیگر بخش های جالب توجه مرکز خرید میگروس آنتالیا، بخش کیف و کفش آن هاست.

حدود ۱۵ فروشگاه با این نوع کالاها در مرکز خرید میگروس منتظر شما هستند. سامسونیت برند معروف آمریکایی در زمینه کیف و چمدان: طبقه منفی ۱ دریمود برندی ترک در زمینه کیف و کفش چرمی: طبقه همکف دسا برندی شناخته شده در ترکیه با محصولات کیف و کفش چرم: طبقه همکف بامبی برندی ترکی در زمینه کفش: طبقه اول کیفیدیس نیز در طبقه منفی ۱ می باشد.

 پوشاک کودکان

  برای خرید پوشاک کودکان حتما سری بهمرکز خرید میگروس آنتالیا بزنید:

ال سی وایکیکی برندی ترک و اقتصادی: طبقه منفی ۱ زارا در طبقه همکف و منفی ۱ بوینر فروشگاهی ترکی و زنجیره ای در زمینه پوشاک: طبقه همکف و منفی ۱ پانچو  طبقه منفی ۱ مرکز خرید میگروس می باشند.

 لوازم آرایشی و بهداشتی

اگر قصد خرید لوازم آرایشی و بهداشتی دارید، به احتمال زیاد خواسته های‌تان را در ۱۵ فروشگاه مرکز خرید میگروس آنتالیا بیابید: سفورا برندی لوکس و فرانسوی: طبقه اول مک طبقه اول می باشد ایو روشه لوازم آرایشی مشهور فرانسوی: طبقه اولگلدن رز برندی شناخته شده و ترکی: طبقه همکف و منفی ۱ فلورمار  برندی مشهور و ترکی: طبقه همکف می باشد.

 لوازم جانبی مد و زیورآلات

اکسسوریز یا لوازم جانبی مد شامل انواع کیف پول، کیف دستی، عینک، ساعت، کراوات، کلاه و … می شود.

در مرکز خرید میگروس آنتالیا ۱۴ فروشگاه انواعی از لوازم جانبی مد و زیورآلات را عرضه می کنند. پاندورا برندی بسیار لوکس در زمینه زیورآلات: طبقه منفی ۱ سواچ ساعت های سوئیسی معروف: طبقه اول اکسسورایز برندی معروف و ترکی: طبقه همکف زیورآلات آتاسای طبقه اول

بسیار ممنون که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید و امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات خوبی را به شما انتقال داده باشیم همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دیگر جاذبه های آنتالیا مقاله منطقه کمر آنتالیا را نیز مطالعه کنید.

مرکز خرید میگروس آنتالیا

تلگرام-شرکت