مرکز خرید کانیون

به این مقاله امتیاز دهید

مرکز خرید کانیون استانبول در سال ۲۰۰۶ افتتاح شده است

مرکز خرید کانیون دارای ۱۶۰ فروشگاه و ۹ سالن سینمایی و بزرگترین سالن ورزشی بدنسازی است که در خیابان بویوک دره از منطقه لونت Levent شیشلی استانبول قرار گرفته است. در مرکز خرید کانیون برندهای لوکس خارجی با مسالمت در کنار برندهای کاملا ترکیه‌ای قرار گرفته اند. معماری خاص این مجموعه باعث شده که مرکز تجاری کانیون برنده جوایز زیادی شود. دقت کنید این مجموعه همانند مراکز خرید دیگر سربسته نیست. وجود دفاتر کاری و محل‌هایی برای اقامت افراد در این مجتمع باعث شده زندگی در این منطقه بسیار خوب در جریان باشد و افراد دیگر نیازی به رفتن به جاهای دیگر برای رفع نیازهای مختلف‌شان نداشته باشند،علاوه بر این موارد، سالن های ورزشی مختلف،سینما، تئاتر، حضور برندهای مختلف، راه های ارتباطی بین این طبقات و … همگی جذابیت‌های ویژه‌ای به مرکز خرید کانیون داده‌اند. در تور استانبول حتما به مرکز خرید کانیون سر بزنید و بت خرید کردن و گردش از آن لذت ببرید.

نمایی از مرکز خرید کانیون استانبول

موقعیت مرکز خرید کانیون

از کانیون چی بخریم

مرکز خرید کانیون برای افرادی که به دنبال لباس های مارک و برند هستند بسیار جذاب است. کانیون ۱۶۰ فروشگاه دارد که برای خرید برندهایی چون Ann Taylor، Harvey nichlos ، Vakko، swarovski، tommy Hilfiger، banana republic است، مرکز خرید کانیون علاوه بر البسه و پوشاک لوازمی چون دکور خانه را دارد که در این زمینه برندهایی چون Esse و Zara Home و…. را دارد. محبوبیت ویژه ایی بین مردم سراسر دنیا به دست آورده است؛ البته ناگفته نماند تمامی محبوبیت مرکز خرید کانیون بخاطر برندهای معروف با آن آفرهای ویژه شون نیست. در کنار خرید در این مرکز می توانید تفریح هم داشته باشید با وجود ۹ سینما و بزرگترین سالن بدنسازی قطعا اگر قصد خرید هم نداشته باشید حوصلتون سر نخواهد رفت. برای خرید مرغوب ترین خوراکی های ترک، در ابتدا که وارد کانیون می شوید سوپر مارک بزرگی قرار دارد،شما می توانید تمام خرید هایتان در این زمینه را تهیه کنید. گفتنی است که این مرکز خرید بسیار متنوع است و کالاهای این مرکز خرید متنوع است و اجناسی در زمینه مد ، پوشاک، زیورآلات،ساعت،کیف و کفش و … را شامل می شود. در صورتیکه قصد خرید اسباب بازی با کیفیت برای کودک خود را دارید می توانید به طبقه دوم مرکز خرید مراجعه کنید و تنوعی از اسباب بازی ها را در این غرفه ها تماشا کنید. همچنین برای خرید کالاهای الکترونیک، برندهایی مثل اپل، سونی و … را مشاهده کنید.

نمایی-از-مرکز-خرید-کانیون

سایر امکانات و تفریحات مرکز خرید کانیون

مرکز خرید کانیون دارای چهار طبقه است که البته محبوبترین طبقه برای افرادی که شکم گردی میکنند طبقه آخر است که مملو از رستوران های زنجیره ای معتبر استانبولی و یا فست فود های محبوب خارجی است، پیشنهاد میکنم حتما بعد از خرید در یکی از این رستوران ها کمی خستگی در کنید و طعم لذیذ غذا های ترکی را بچشید. درست در سال ۲۰۰۶، مرکز خرید کانیون برنده‌ی جایزه‌ی بهترین معماری نمای شهری شد؛که البته با دقت بیشتری اگر به این مجتمع نگاه کنید میبینید که این مجتمع همانند دیگر مراکز خرید استانبول سربسته نیست، با وجود دفاتر اداری ، برندهای محبوب ،تئاتر ، سینما و سالن بدنسازی هرگز خلوتی مرکز خرید را نخواهید دید به معنای واقعی همیشه زندگی در این مجموعه در جریان است. کانیون دارای یک پارکینگ با ظرفیت ۲۳۰۰ اتومبیل نیز می باشد.

بسیار ممنون که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید و امیدواریم که اطلاعات خوبی را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم،همچنین اگر به دونبال دیگر جاذبه های گردشگری در استانبول هستید می توانید مقاله روستای کانلیکا استانبول را نیز مطالعه کنید تا درباره آن نیز کسب اطلاعات کنید.

مرکز خرید کانیون

تلگرام-شرکت